Zwroty i reklamacje Granitnaturalny
Zwrot
Produkty zamówione w sklepie internetowym Granit Naturalny mogą być zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wystarczy, że wyślesz do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres mailowy info@granitnaturalny.pl lub pocztą tradycyjną na adres Granit Naturalny Sp. z o.o., Wojciechówka 5, 62-800 Kalisz (możesz skorzystać naszego formularza, do pobrania tutaj).
Po otrzymaniu takiego zgłoszenia, potwierdzimy jego otrzymanie, wskażemy szacowane koszty odesłania i adres/adresy zwrotu produktów (w zależności z jakich magazynów wyjeżdżał produkt).
Kolejnym krokiem jest sam zwrot towaru w terminie nie później niż 14 dni od dnia otrzymania informacji o kosztach i adresach zwrotu. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie produktów, by uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
Zwrotu wpłaty (w tym koszt dostarczenia towaru, do kwoty najtańszej dostawy dla danego zamówienia) dokonujemy do 14 dni od daty otrzymania produktów, przelewem bankowym na konto wskazane formularzu zwrotu.
Koszt odesłania towaru ponosi Klient. Szczegóły dot. odstąpienia od umowy w regulaminie sklepu.
Reklamacja
Zgodnie z obowiązującym prawem, produkty wadliwe podlegają reklamacji. Jako Sprzedawca ponosimy również względem Klienta-Konsumenta odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
Pismo reklamacyjne należy do nas wysłać na adres mailowy info@granitnaturalny.pl lub pocztą tradycyjną na adres Granit Naturalny Sp. z o.o., Wojciechówka 5, 62-800 Kalisz (możesz skorzystać naszego formularza, do pobrania tutaj). W celu przyspieszenia procesu reklamacyjnego prosimy:
- opisać wadę, datę i okoliczności jej wystąpienia (rekomenduje dołączyć zdjęcia)
- określić żądania w związku z wadą towaru: naprawa, wymiana, obniżenie ceny czy zwrot kosztów.
W ciągu 14 dni rozpatrzymy reklamację, żądania i poinformujemy o sposobie rozwiązania.
Jeśli zajdzie ewentualna potrzeba odesłanie produktów w celu weryfikacji wady, skontaktujemy się niezwłocznie po otrzymaniu pisma reklamacyjnego i wskażemy szacowane koszty oraz adres/adresy zwrotu towaru. Koszt odesłania towaru w tej sytuacji ponosi Klient. W przypadku uznania reklamacji, koszty przesyłki są zwracane.
Szczegóły dot. reklamacji i gwarancji w regulaminie sklepu.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego lub mailowego. Chętnie odpowiemy na pytania i wątpliwości dot. zwrotów i reklamacji.